2015-09-04
 16:35:54

Trött fredag

Har varit jätte trött idag, men hade svårt att sova i natt.
Ni sitter jag och väntar på att Ronny ska komma hem. Jag fick efter många om och men iväg honom till läkare, med knölen har på kind/hals. Nu har han fått pencillin och är det ingen förändring till måndag, så ska han tillbaka då och göra ultraljud. Skönt att han kollar upp det. Trodde ett tag att jag skulle måsta slå honom medvetslös för att få dit honom.
Har inte gjort många knop idag, men orken har inte räckt till.
Men ute med hundarna har jag varit,
Såret i huvudet har inte läkt helt, men idag tvättade jag håret. Så underbart. Har inte kunnat tvätta det på nästan 3 veckor. Visste inte att det kunde vara så skönt att tvätta håret. Men nu vet jag.
 
Nu ska jag fixa middag.


Annsoh
PUBLICERAT: 2015-09-04, 16:43:54 | URL: http://nouw.com/annsoh

fina bilder! :) vad händer idag :)?

Svar: Det har inte hänt så mycket egentligen. Tittat på TV och stickat. Snart klar med den rosa sjalen i växtfärgat garn. Själv då?
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P