2015-09-23
 23:58:00

Rallysnigel

Är så trött att jag är vimmelkantig, men huvudet vill inte stänga av.
Morgonen började med strömavbrott.
Jobbade, skulle sluta 11.30, men då ringde att mamma att hon skulle hämta hen Henry idag, så det var ingen idé att jag åkte och hälsade på honom eftersom han var utskriven från Sollefteå sjukhus (knäledsoperation).
Mamma bestämde att vi skulle träffas, för hon hade en del grejor med till mig. Bla min gamla trotjänare till symaskin, som nu fått en upprustning.
Jag jobbade då till 12.10, för att slippa sitta så länge på sjukhusparkeringen, då hon inte skulle vara där förrän runt 13.00.
Vi träffades och bytte grejer med varandra. På vägen hem tittade jag in hos Ronny.
Sedan var det bara att skynda sig hem till hundarna.
Ut och rasta dem och hämtade posten.
Det hade varit strömavbrott igen när jag kom hem.
Donade med lite saker, och sedan iväg för att hämta Ronny. Vi var in till Moa och handlade lite, och så hem och laga mat.
När vi satt där och åt, kom dagens 4:e strömavbrott. Men hallå, vad är det frågan om.
Jag har diskat och hämtat upp tvätten. Den får jag vika imorgon.
 
I undra på att man är både sliten och trött.
Sä ringde mobila teamet, för att kolla av läget. Nästa gång ringer dom på lördag. Det är verkligen hårdbevakning av mig.
Nu hoppas jag att jag får sova inatt, så trött som jag är. Önskar att hjärnan ville vila lite också.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P