2015-10-18
 22:56:00

Söndag, sovdags, Urkultsland och oro för dotter

 
Dagen har varit ganska lugn, till nu ikväll...
 
Ronny har vintrat in ute och jag har pysslat med disk, tvätt, fyllt i papper och matlagning.
 
Vi var en tur till Näsåker. Kameran fick följa med. Trots detta missade vi en fin räv och änder på en sten. Tror att det skulle bli bra bilder.
Detta är bilderna från Urkultsland. Vi bor vackert.
 
Så till nästa sak. Jag har känt på mig hela dagen att det inte var bra med Elsa. Haft ont i magen och funderat. Tillslut ringde hon och hade så ont i mage och rygg att hon nästan grät. Efter att ha hon pratat med 1177, så är hon nu på väg till akuten i Sundsvall, misstänkt njursten.
Jag visste att något var fel, precis som när läkaren sökte Ronny i fredags. Ibland är det jobbigt att känna på sig saker och ting....samtidigt som jag förbereder mig på det.
 
(Foto Elsa Undin)
Älskade unge. Mamman tänker på dig, med gråten i halsen.
Kommer inte kännas bra förrän jag vet att allt är bra.
Känner på mig att det kommer vara ganska svårt att sova i natt.
 
Undrar så när allt elände ska vända. Just nu ser jag inget slut på det.
Denna skylt känns mycket aktuell nu. Det finns inget ljus i tunneln, och skulle det finnas så är det säkert ett tåg.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P