2015-10-10
 22:11:56

Snart dags att avsluta lördagen...

 
Jag har i alla fall hunnit det jag planerat idag. Började dagen med en jätte disk. Men jag har inget problem med att diska. Man tänker bra vid diskbaljan. Sytt upp 2 par byxor åt Elsa. Det var underbart att ha tillbaka min gamla trotjänare, nyservad.
Den var som ny. Jag var rädd att jag skulle måste införskaffa en ny....men dom gör ju inte symaskiner nu som dom gamla. Det är som dom nya mobilerna.
Detta är lycka.
 
Det är höst på riktigt nu. Dessa bilder är sedan Ronny var ute med hela gänget. Frida saknas ju, då hon har lämnat oss och rest till hundhimlen.
 
Så har Elsa fått sitt rotmos. Det har varit veganmat i dagarna 3 nu. Gjorde även en enkel efterrätt idag. Det har varit så roligt att göra det jag har lovat henne. Har varit så roligt att ha henne hemma. Det blir inte så ofta nu mera.
 
Elsa har färgat i lite mörkare blå slingor i mitt hår, men om det blev någon skillnad får vi väl se imorgon, då det är omöjligt att se i lampskenet.
 
Nu är det nog dags för mig att krypa ned. Sover så dåligt på nätterna, så det är bäst att ta vara på den sämn man kan få.
 
Hoppas att jag har energi att göra något imorgon också. Har faktiskt varit ovanligt alert sedan i torsdag. Imorgon är det resdag för Elsa och det kommer att kännas. Allt återgår till det vanliga.
Men det vanliga kan vara tryggt också. Det händer inte så mycket och allting är mest grått, varken mer eller mindre.
 
Ha en fin lördagkväll allihopa.
Nu ska jag lägga ut bilderna i fotoutmaningen på instagram och sedan krypa ned i lopplådan.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P