2015-10-22
 00:49:56

Förkylning, akuten och väntan på besked

 
Onsdagen liksom bara försvann.
Vaknade med feber, rinnande näsa, ond hals och huvudvärk.
Det var liksom bara att sjukskriva sig.
 
Dessa hade invarderat min kropp. Började få känning redan på tisdag. Men det har varit så mycket att jag inte hunnit känna efter.
Sedan är det ju ett halvt företag innan man meddelat alla instanser.
 
Det blev inte många knop idag, då febern lyckades stiga till 39,2°. Pratade med Elsa, som inte mådde bra.
Efter ytterligare ett samtal fick jag veta att hon var på väg till akuten igen.
Nu är hon på Sundsvalls sjukhus med dropp. (Synd att hon ska gå i sin mammas fotspår).
Tur att hon har vännen vid sin sida, annars hade hon nog rivit delar av sjukhuset, samt strypt någon med droppslangen.
Efter den information jag fått, så känner jag mig relativt lugn nu. Men lider av vad den stackars "lilla" ungen ska behöva gå igenom. 
(Foto Elsa Undin)
 
Onsdagens bilder på Instagram
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild21 #glädje #äga #dobermann #kärlek #dobermannlife
frundin#fotoutmaningoktober2015 #millahsutmaning #bild21 #glädje #minne #mormor #älskad #saknad
 
Och nu till nästa fråga. Var ska jag sova?
 


Anonym
PUBLICERAT: 2015-10-22, 08:55:06

Usch så tråkigt. Tur att hon har lite temprament och ser till att hon får den vård hon behöver. Krya på dig du oxå och hoppas att du inte behövde sova på golvet i natt.
Kramelikram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P