2015-10-07
 00:51:00

Då har det blivit onsdag

Dagen började bra. Jag var uppe tidigt och fick massor gjort. Så kom det där samtalet som vände upp och ned på allting...
 
Sydde ihop dagen ändå, på något jävla vis. Fick dock gå och lägga mig ett tag och skaka bort ångesten.
Sedan var det liksom svårt att komma ikapp.
 
Tiden har dock bara flugit iväg. I lördags var vi med mamma och hämtade potatis. Och som vanligt så var det fullastat bil hem.
Vi packade upp allt, och sedan var jag helt färdig.
Har tagit massor med bilder, men dom kommer senare (som allt annat när det gäller mig).
Söndag var det jättetrögt. Jag kände mig bakis, trots att jag inte dricker alkohol.
Det var meningen att vi skulle ta in dom stora blommorna, då det skulle bli riktigt kallt.
Och med facit i hand, så skulle vi ha gjort det.
Bananplantan. :-(
Måndag jobbade jag, gjorde en timme extra, så jag har tid till godo. Ska på mammografi på tisdag och då behöver jag lite extra tid, Ronny ska också till sjukhuset, ungefär samma tid och göra magnetröntgen.
Blommorna kom i alla fall in på måndags kvällen, samt att jag mailade några mail och fyllde i en del papper.
 
Och tisdagen har ju varit som den har varit. Undrar så när det ska bli lugnt. Mår verkligen inte bra nu. Så illa att det skrämmer mig lite.
Det är så mycket jag grubblar över. Måendet, vad det blir med jobbet, ekonomin och förhållandet.
Hoppas att jag får sova dom här sista timmarna innan det är dags för en ny arbetsdag,
Ska försöka hålla sommaren kvar, så blir mardrömmarna lite mindre kanske.
Man blir glad av ringblommor, det borde väl smitta på mig.
Nu gör jsg ett nytt försök.
Och jag kan tiderna ut i fall att.....





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P