2015-11-23
 23:14:08

Uppdatering från ett sjukläger

 
Helgen har varit jätte bra. Elsa åkte tillbaka igår, men det har varit så mysigt att ha henne hemma.
Jag följde inte med när Ronny skjutsade henne till bussen, då jag tycker det är svårare att säga hejdå vid bussen.
 
Idag hade jag planer på att få lite gjort, men har legat nästan hela dagen, då jag har feber och så baskade ont i magen. Det svider när jag kissar och känner mig allmänt hängig.
Nu ska jag hoppa i lopplådan och hoppas att jag är pigg imorgon.
 
Avslutar med 2 dagar av Instagramfoton.
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild22 #accessoar #halsband #elsa
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild22 #accessoar #massor #baraattvälja #elsas
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild23 #söder #väderstreck #foto #från #dataskärmen
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild23 #söder #vy #fönster #motsöder
frundin #arvegods #porslin
frundin #goodnigth
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P