2015-11-17
 00:45:02

Sova → grubbla → jobba → sova → grubbla → äta...

Måndag har övergått i tisdag. Kan inte säga att det är så mycket bättre.
Har jobbat idag. Tänkte stanna hemma då jag inte mådde bra, men pallrade mig iväg för självkänslan skull, och det var ju bra. Där på Erikshjälpen är det aldrig jobbigt. Jag har det jag gör och trivs med det.
 
Det är allt det andra runt i kring som blir det jobbiga.
Tog verkligen stryk av samtalet i fredags och hur det avslutades kortabrubt före utsatt tid och hur jag gick ut storgråtande och sedan med en helg helg framför mig....
 
Just nu känns det bara som...
 
Mitt liv består av sova → grubbla → jobba  sova  grubbla  äta → grubbla  sova →mardrömmar → ångest
Och nu är det dags för dom 3 sista punkterna...
 
Först Instagram, som jag envisst klamrar mig fast vid...
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild16 #hantverk #gräskronor #gammal #tradition #hemgjorda #selfmade
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild16 #hantverk #knivar #masurbjörk #tenn #näver #selfmade
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P