2015-11-25
 22:28:22

Onsdag i min nöd om kvällen....det lät väl dramatiskt?

 
Jag är fortfarande trött så in i helsicke. Tror att det är både psysiskt och fysiskt.
Har feber, ont i magen, mår illa och feber till och från.
Den mesta oron är nog över Ronnys hälsa och ekonomin.
Jag måste ta mig tvärs för och göra en hantverkssida och lägga ut det vi har till försäljning.
Men som det är nu verkar jag inte orka någonting....
Lite vitt har vi fått och halka.
 
Tar väl bilderna från Instagram också.
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild24 #linslus #annalena #longtimeago
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild24 #linslus #elsa #alltid #framför #kameran #somliten
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild25 #unik #från1932 #arvegods #mormor #lucia #stjärngosse #kärt #minne
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild25 #unik #mammas #damm #näckrosor #rosa #vita #blommar #samtidigt
frundin Älskar dessa #urkultsland
frundin #LOL
Bakat majsbräck.
Blir säkert svårt att sova i natt.
Men jag gör väl ett försök i alla fall.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P