2015-11-21
 00:55:47

Jobb, stödsamtal, matlagning, disk, tvätt

 
Jag hängde i till fredagen. Klappar sig själv på axeln.
Idag känns det inte som världens undergång.
Hann ganska mycket på jobbet, även om jag hade en klump i magen när jag åkte dit.
Det var inte jobbet som spökade, utan samtalet efteråt.
Jobbet flöt på som vanligt, jag kände mig väldigt alert. Förutom mina vanliga sysslor, så hann jag med att göra 2 dekorationer utav mossa och lingonris, som jag plockat med mig.
 
Samtalet gick bra den här gången. Det låg på en helt annan nivå. Den nivån jag ville ha. Men jag undrar dock om det ger mig så mycket, då jag styr vad jag vill prata om. Och då förtroendet för kontakten fött sig en rejäl törn, så är förtroendet ganska lågt från min sida. Jag nämner bara det jag själv vill... så det blir ganska neutralt.
Fick ingen medicin utskriven, men har fått förklarat varför nu. Dom har valt att vänta till måndag, då överläkaren kommer tillbaka. Hade jag fått veta det från början, så hade jag kanske inte behövt gå i taket 14 gånger.
Nog om detta.
 
Dagens bilder på Instagram kör vi väl också.
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild20 #barn #systrarna #undin #barnbarn #ocksåmed
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild20 #barn #merkurius #barnavvårtid #erik #oskar #joel #elsa #viktor #tösabitenelsa #ärvår
 
Fick faktiskt en del gjort när jag kom hem också. Förutom matlagning och disk även tvättat 3 omgångar och tagit reda på tvätt.
Imorgon ska jag laga lite kläder samt om orken räcker till, förbarma mig över blommorna.
 
Elsa kommer hem en sväng också, så jag ska klura ut någon vegantårta.
 
Annars är det -13° ute nu och hög tid att sova.
Bilder från ikväll.
 
Ghosty mår bättre, då hon i morse kräktes upp några riktigt fula ben. Vet inte var hon hittat dessa? Men fått i sig dem hade hon i alla fall.
 
Nu har fredag övergått i lördag och jag ska försöka sova en stund.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P