2015-11-09
 00:34:09

Funderat, gjort sjal färdig och funderat

Har haft tröttmössan på hela dagen, då jag inte kom i säng förrän inatt.
Har dock inte sovit något på dagen idag, för att lättare somna ikväll....och  tittar man på klockan har den tickat iväg väldigt fort.
 
Har inte blivit mycket gjort idag, inte ens en bråkdel av det jag planerat....som vanligt.
Men imorgon kanske....
 
Merkurius fick bra recensioner i Sandviken. (Se föregående blogginlägg).
Det börjar hända lite för gänget nu.
Jag är så stolt.
 
Dagens bilder i fotoutmaningen.
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild8 #pappa #henry #styvfar #världens #bästa #grattis #farsdag
frundin#fotoutmaningnovember2015 #millahsutmaning #bild8 #pappa #tolkningsfråga #fader #papp #A
 
Och så en bild jag hittade, när jag letade runt.
frundin#ghosty #pappas #knähund
 
Mobila teamet ringde idag igen och dom ska ringa på imorgon igen. Måndag ja, det har det hunnit bli redan.
Dom ställer så svåra frågor, precis som han jag har som samtalskontakt.
Vad jag har för planer för framtiden? Vilken framtid? Jag vet ju inte ens vad jag ska laga för mat imorgon/idag.
Funderar en stund....jag har inga planer. Tar en dag i taget och ibland bara en timme i taget.
Vissa planer och önskningar har jag och dom finns nedskrivna. Men dom kommer inte fram förrän det är aktuellt.
Just nu försöker jag klamra mig fast vid de glädjeämnen som varit i helgen. Det är svårt nog.
Det kanske aldrig kommer en morgondag. Så varför spekulera.
Detta är i stort sett mina dagar...





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P