2015-11-07
 01:10:18

Dags att krama kudden.

Ja, då har det blivit lördag. Dags att sova efter en ganska tröttsam dag,
Först jobbade jag. Bra dag på jobbet. Mycket att göra. Råkade skära mig i fingret kanske ordentligt. Trodde aldrig att det skulle sluta blöda, så det blev flera plåster och en tunn gummihandske på, för att jag skulle kunna fortsätta. 
Sedan var jag på stödsamtal på psyk. Bra samtal. Men jag blev jätte trött i huvudet, som vanligt.
Mycket att reda ut. Men det kommer väl eftersom.
 
Ganska trött i huvudet var vi sedan och handlade. Min koncentration var lika med noll och planeringen där efter.
Men vi kom hem och jag lyckats laga middag och diska (med handske på).
Resten va kvällen blev bara softande.
 Avslutar med bilderna från fotoutmaningen.
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild6 #vinkel #vin #kel #särskrivning #ronny #rödvinskramare
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild6 #vinkel #hemma #taklucka #vind
 
Det kommer väl fortsättning på den här dagen efter lite förmodat sömn.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P