2015-01-13
 00:41:16

Pantad och trött

Det har hunnit bli tisdag. Och det snöar ute, -12°. Betydligt humanare temperatur än det var under måndagen. Vi hade som kallast -26,9°. Hundarna hade inte särskilt stor lust att gå ut.
Ingen brådska att gå ut mamma.
 
Måndagen var det också dags för läkarbesök för ryggen. Det var status quo med den. Har fått mer värktabletter. Och tilltar besvären måste jag kontakta akuten. Men det som var mindre roligt är att mitt högra knä (det som är opererat 6 gånger är slut. Ska få göra en grundligare röntgen och så blir det nog operation och en knäprotes. Det hade jag faktiskt kunnat vara utan. Men, men...det är bara att gilla läget. Bryta ihop och gå vidare.
Medan jag väntade på sjukhuset på Ronny, så måste jag ju leka med mobilen. Det är roligt med Snapchat och Instagram.
Lättroad jag.
Sedan åkte vi iväg och handlade. Hade en massa pant, flaskor och burkar.
Så nu är jag riktigt pantad.
Btw. Är det någon som smakat denna? Inte jag. Köpte ingen.
Ska försöka sova nu.
Har lite att fixa med imorgon.
 


Ida
PUBLICERAT: 2015-01-13, 16:23:23 | URL: http://heminredamera.blogg.se/

Trist att det ska vara så kallt! Min hund är alltid sugen på att vara ute, annat är det med matte i den här kylan.

Svar: Jag är ute mycket med mina hundar. Min staffe är väl inte så förtjust i kylan, men min dobbis bryr sig inte så mycket.Ha det gott
Annalena




A
PUBLICERAT: 2015-01-13, 16:49:56 | URL: http://begagnatnytt.blogg.se

Fina bilder!

Kika gärna in på min blogg

/A







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P