2015-12-14
 00:10:10

Snart ny vecka

Idag har jag varit "tidsbakis". Det var en lång, men underbar dag igår.
Vi var till Fränsta och njöt av Ålsta Folkhögskolas underbara julshow och en helt sagolik buffé.
(Foton Ålsta Folkhögskola).
Vi gav oss iväg hemifrån runt klockan 10.00 på förmiddagen.
Hade bestämt träff med Micke och Jimmy på plats då vi skulle sitta tillsammans vi buffén.
Trött, nöjd och 45 mil senare var vi hemma.
Detta var en upplevelse utöver det vanliga. Den absolut bästa julshow jag sett.
 
Nu är det dags att krama kudden, eftersom det är arbetsdag imorgon.
Avslutar med instagrambilderna.
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild11 #pyssel #tomte #ull #hemgjord
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild11 #pyssel #tomte #ullgarn #hemgjord
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild12 #julstjärna #fönsterstjärna #minvariant #avjulstärna #tålinte #blomman
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild12 #julstjärna #min #stora #stjärna @elzebub_
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild13 #lucia #mina #kära #arvegods1932 #mormor
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild13 #lucia #lussekatt
 
Ja, nu gått folk har det blivit måndag och jag säger over and out.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P