2015-12-16
 23:07:54

Onsdag ord i ovisshetens namn....

Tiden bara rinner iväg, och jag hinner inte med.
Det är så mycket. Min arbetsprövning tar slut sista januari och sedan vet jag ingenting.
Jag vet egentligen inte någonting om någonting. Helt klart förvirrande.
Känns som jag snart ger fan i allting. Det spelar ingen roll längre.
 
Har nu fårr bekräftat det jag förstod. Det snälla sms:et var inte till mig, utan en annan Anna-Lena. Nåja, ingen skada skedd. 
 
Imorgon hoppas jag att jag har lite ork att göra något. Är så trött så det är inte sant.
Idag har jag jobbat från 06.30-11.00. Mycket att göra, så när jag kommer hem är både orken och lusten slut.
Levde ett tag på den underbara julshowen på Ålsta, men nu har den glädjen ebbat ut och allt är som vanligt igen.
Försöker, men det spelar ingen roll.
Blixtrade till och gjorde några planteringar.
Har även inköpt 2 vinglas till Elsa på Erikshjälpen. De är 24 cm höga och rymmer drygt 6 dl.
 
Känns jätte jobbigt med mycket nu. Är ju i sådant behov av planering. Klarar inte av när det blir fel.
Hur blir det i jul? Hur blir det i nyår? Klarar inte av stök och bök och "snillen spekulerar". Hur blir det efter den 31/1? Får jag vara kvar på Erikshjälpen?
Känns som jag önskar mig detta i julklapp, en kista med några rosor.
Är jätte ledsen och orolig. Förståelse? Finns det?





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P