2015-12-29
 20:52:00

Gäspar så tårarna rinner...

 
Sov nästan ingenting inatt. Blir det en till sådan natt går jag ut på bron och lägger mig....
Om inte annat kanske jag fryser ihjäl, men då somnar jag i alla fall...
 
Ska jobba imorgon. Går jag och lägger mig nu, kommer jag att vara klarvaken kl. 01.00 och går jag inte och lägger mig, blir jag övertrött och kan inte sova alls. Det är bara att välja, pest eller kolera.
Har fruktansvärt ont i huvudet, hjärtklappning och stor oro. Känns inte alls bra...
 
Idag gick grannens flyttlass söderut också. Känns verkligen vemodigt.
 
Det blir nog sängen.
Men först instagram.
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild26 #annandagen #mat #småfåglarna #hemgjord #domherre
frundin #fotoutmaningendecember2015 #millahsutmaning #bild26 #annandagen #bröllop #moforsenbron #herr #fru #bengtsson
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild27 #stjärna #erikshjälpen
frundin #fotoutmaningendecember2015 #millahsutmaning #bild27 #stjärna #erikshjälpen
frundin #fotoutmaningendecember2015 #millahsutmaning #bild28 #frusen #unge #elsa
frundin #fotoutmaningendecember2015 #millahsutmaning #bild28 #frusen #äppelträd #hemma
frundin #fotoutmaningendecember2015 #millahsutmaning #bild29 #värme #langtbort #minus20 #idag 
frundin #fotoutmaningendecember2015 #millahsutmaning #bild29 #värme #eld #varmt
frundin R.I.P. Lemmy ♡♥♡
God natt....





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P