2015-12-01
 22:30:01

Dags att samla ihop sig då...

 
Ja, då var det bara att samla ihop sig då. Ska vika all tvätt jag har och sedan krypa ned i sängen.
Ska jobba imorgon. Tyvärr är det mycket som känns motigt nu...men jag vet att det blir bättre bara jag kommer igång.
Dagen startade med strömavbrott, det åttonde sedan i fredags. En våg av uppgivenhet skölde över mig.
När strömmen kom tillbaka fick jag i alla fall iväg ett mail till "min" kurator, ett samtal till psyk. om medicinen samt att jag ringde och bokade biljetterna till julshowen på Ålsta.
Efter det var jag så trött att jag fick gå ch vila.
 
Nu flyttar min vän och granne också. Känns ledsamt. Alla bara försvinner ur mitt liv. Snart är det bara jag kvar....
Inte grubbla mer nu...
Vika tvätt och sedan sova....försöka i alla fall.
 
Instagram
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild30 #mittnovember #urkultsland
frundin #fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild30 #mittnovember #urkultsland
frundin En bukett sjalar #växtfärgat
frundin #strömlösa #igen
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild1#första #december #snön #urkultsland
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild1 #första #bulten #tillnågotbättre #grundbulten





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P