2015-12-17
 23:00:00

Dags att försöka då....

...sova alltså.
Pratat med fk idag, för att få klarhet i vissa saker. Efter det kändes det lite bättre, men då kommer tröttheten istället. Blev ingenting gjort idag, då jag fick huvudvärk när jag slappnade av och därav gå och lägga mig.
Blir så less att jag aldrig får någonting gjort...
Imorgon jobb och stödsamtal.
Så det är väl bara arr försöka vila nu då. 
För mig kommer julen som en oväntad händelse, som råkar kräva saker som jag inte orkar med.
Dessutom är det en massa annat jag funderar över...
 
Instgram
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild17 #silver #folie #bakad #potatis
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild17 #silver #glitter #blommor #happynewyear





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P