2015-12-02
 22:45:00

Back in business

 
Trött, tröttare, tröttast. Men nu är jag tillbaka på jobbet igen. Även om det kändes motigt innan jag kom iväg, så blev det bra när jag kom dit igen.
frundin Så skönt att vara tillbaka. Roligt att träffa alla underbara arbetskamrater och mycket att stöka på med. #erikshjälpen #sollefteå #melike
Tar väl dom andra Instagrambilderna på en gång.
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild2 #längtan #hemlängtan #resele #homesweethome
frundin #fotoutmaningdecember2015 #millahsutmaning #bild2 #längtan #doften #liljekonvalj #vår #avlägset
 
Har gjort lite godis åt fåglarna också.
Hemmavid.
Nu ska jag försöka sova lite. Hoppas på att få lite gjort imorgon, utan strömavbrott och annat elände.
Sedan måste jag ladda lite för fredagen. Jobbar, ska på möte på Hallstaberget, där vi sedan ska äta lunch också och så avsluta med samtal på psyk. Känner på mig att jag kommer att var både nöjd och mör när jag kommer hem.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P