2014-09-20
 01:31:00

Naturens under

Älskar daggdropparna. Så här års när man går ut med hundarna ligger det som glaspärlor i nästan varje blad. Idag insåg jag dock att foppatofflor var ett dumt val av fotbeklädnad vid promenaden.
I min iver att jaga daggdroppar kände jag inte det förrän jag kom in.
Konstaterar dock att hösten är på väg med stormsteg nu.
Det blir dåligt med röd fägring i träden i år också. Löven blir gula och ramlar av nästan på en gång. Det röda hittar man mest på marken.
Känns som man måste skynda sig att fotografera alla skiftningar och nyanser. Imorgon kan vara för sent.
Några växter trotsar förfarande den raskt analkande hösten och kämpar tappert.
Nu ska jag ta av mig ansiktet och den påklistrade glada uppsynen.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P