2014-09-19
 12:28:00

Fredag

Himlen har inte ramlat ned, inga katastrofmail eller samtal. Rastat hundarna, det var skönt. Glömde kameran....det är nog som mamma säger, jag skulle glömma arslet om det inte satt fast.
Vad gör jag nu då?
Kanske titta på lite crime, dricka kaffe och sticka?
Det blir helg trots allt.
Vad står på er agenda för helgen?
 


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2014-09-19, 14:42:38 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Händelselösa dagar kan ju verka trista, men det beror ju på vad som händer. När vardagen är turbulent är händelselösa dagar bra dagar. Koppla av och njut! :thumbup:
Själv hoppas jag komma iväg till älsklingen i Växjö, framåt kvällen. Men det återstår att se, då min mage har haft en riktigt dålig dag och illamåendet inte riktigt släppt ännu, men det är bättre just nu iallafall.

Jag hoppas du får en riktigt lugn och skön helg tillsammans med dem som gör livet värt att leva.
Massor av kramar ♥♥♥

Svar: Hoppas du kommer iväg till älsklingen, och att magen lugnar ned sig. Och så hoppas jag att ni får en riktigt fin helg ihop.Massor av kramar <3 <3 <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P