2014-10-31
 00:38:41

Ja, då var det fredag igen

Har varit jätte dålig på att uppdatera bloggen...igen. Men det beror inte på att det inte händer något, utan snarare tvärtom. Det är verkligen tajt schema nu, med möten, läkarbesök, samtal, mail och papper som ska skickas en hit och en dit. Jag blir helt enkelt för trött. Det är mycket på gång nu.
Kort sammanfattning nu då.
Igår var Elsa och jag till Härnta.
Staden bakom flötet, men likväl min hemstad. Det blev en väldigt turbulent dag. Var så trött naär jag kom hem att jag hade svårt att sova.
Dagen idag har varit ganska intensiv den också.
Hoppas på en lugnare dag imorgon.
Kallas detta ljushuvud eller är det en dum blondin?
Jag var faktiskt så här ljus tidigare. Tro det eller ej. Jag har varit (dum) blondin i över halva livet.
Har bäddat i jätte tjocka madrasser i sängarna nu. Ska bli underbart att sova på dem i natt. Sängen blen ca 15 cm högre, vilket är en stor fördel, då de var alldeles för låga tidigare.
Jag ska faktiskt försöka sova redan nu.
Elsa och jag har lite att pyssla med imorgon.
Naturens under.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P