2014-10-18
 03:08:37

Dåligt samvete

Ja, det är märkligt att man får det när man är uppe mitt i natten. Vad ska folk tänka? Vad ska folk tro?
Men efter den här långa konflikten som varit, så skiter jag fullständigt i det.
"Hej på er intresseklubben" Antar att det jublas och antecknas nu.
Hur som helst, det var ju om denna dag jag skulle skriva.
Den började som en konsert med Håkan Hellström, milt sagt. Och alla som känner mig vet vad jag tycker om honom. Mer behöver jag inte nämna nu.
Det blev en promenad med hundarna, för att kyla ned huvudet, vilket i övrigt gick ganska fort, då det var modiga -9° ute. Funderade på att gå ut i baddräkt, men bestämde mig för att grannarna har ju inget ont gjort.
Skulle ju egentligen lägga ut lite mer höstbilder, men jag måste dela upp dem. Det kan jag göra imorgon.
Är ensam med hundarna på förmiddagen, då Ronny jobbar. Han kommer väl att kliva upp om så där 2 timmar och i bästa fall har jag kommit i säng då.
Kvällen tillbringade jag framför tv:n med stickningen.
Den är färdig nu. Tvättat och mjuksköljd också. Ska ta ett bättre kort imorgon i dagsljuset. Det blev så skarpa konstraster.
Så saknar jag min lilla Vampir Rotkäppchen.
Hon är på Halloweenfest i Fränsta.
Det kommer mer höstbilder imorgon.
 
Ja, vad säger man nu? God natt eller God morgon?
Välj det som passar bäst. Ha det gott.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P