2014-05-18
 11:16:00

Uppdateringsdags...

Förra helgen gjorde jag mig äntligen av med julgardinerna. Och med hjälp av Ronny kom så nya gardiner på plats. Helt underbart att det blev gjort. Även dukar byttes ut.
Strök hela högen som jag hade liggande, rensade ut gamla blommor, vek tvätt, bäddade rent, tvättade och var allmänt nyttig. Kändes så skönt att få undan allt. Med andra ord, laddade för att bli mer handikappad.
Gjorde en tur bort till grannen Ingrid och uppdaterade blommandet i hennes trädgård.
Så var det dags då.
Dom fick ta 2 cm från höften för att reparera handleden. Behöver jag säga att det är ont?
 Ronny hämtade mig vid 21.00-tiden. Jag fick åka rullstol ut till mottagningen och sedan fick Ronny stödja mig, så jag kunde hasa mig till bilen. Vänsterbenet ville inte följa med. Handleden var som tur var fortfarande bedövad under resan hem.
Och detta är min nya vän, Kavaljeren. Utan den eller stöd har jag svårt att gå.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P