2014-05-21
 00:41:00

Tisdagskväll och förhoppning om sömn...

Det blev som jag trodde, sömnen uteblev. Har varit den värsta natten sedan operationen. Det är höften som spökar. Lyckades somna en liten stund i morse. Nu har jag fått mer medicin, så förhoppningsvis kommer jag att sova i natt och imorgon hoppas jag att jag "mor fin". Det är jobbigt att inte kunna gå riktigt. Trösklar och mattor är dödsfällor.
Har fotograferat lite, men det är svårt med bara en hand.
I söndags hade vi besök av Miah, Tristan och Luna. Barnen stängde vi in i hundburarna för att det skulle bli lugnt. Fast och andra sidan var det dom själva som fick för sig att vara där.
När det var middagsdags fick jag för mig att testa lite. Vi hade ju färsk sparris. Av den blev det en saffranspasta, med svarta oliver, sparris och ost. Det smakade bra till den lilla köttbiten vi hade. Jag planerar, Ronny lagar. Trevlig fördelning.
Nu är det pelargondags. Love it. ♥
Malört.
Libbsticka.
Pepparrot.
Gräslök.
Rabarber.
Gullvivor.
Aurikler.
Blå bergsvallmo.
Ornäsbjörk.
Hägg.
Lönn.
Det grönskar på området.
Ghosty spanar.
Cissi ♥ kom med en underbar kladdkaka med lemoncurd. Behöver jag tala om att det smakade ljuvligt?
 
Helén (kbt) ringde idag också, för att stämma av lite.
Så har jag fyllt i ett papper från mf, som jag nu ska skicka till scl.
 
Nu en oxinorm och förhoppning att få sova lite.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P