2014-05-23
 11:05:22

Run away train....

Skinande sol ute, men jag är så trött att ögonen knappt ville hålla sig uppe och så är jag ljuskänslig.
Efter diverse mailande, så har jag stött på en motgång till, Mr verkar inte lika självklart med på tåget längre. Snart är jag ensam på tåget som rusar rätt fram mot katastrofen. Tror att det har förvandlats till ett godståg nu också, för jag ser inga andra passagerare.
Ska försöka vila mitt trötta huvud ett tag nu. Tur att jag har hundarna. Trots allt runt omkring mig, känner jag ett lugn, ett skrämmande lugn.....
 


Ulla
PUBLICERAT: 2014-05-23, 14:39:12

Vet du vad jag skulle vilja göra? Fara dit och ruska om dom för att se om allt hamnar på rätt plats och fråga dom vad i hela halvhavrens glödheta dalar dom håller på med... Tänker inte göra det för då blir det bara värre men jag önskar det kunde funka på det viset i alla fall <3 <3 älskar dej gumman <3 <3




Ulla
PUBLICERAT: 2014-05-23, 14:40:21

Och du, jag sitter här... Längst bak *vinkar* :love: Mina fötter har placerat mej här tyvärr för jag klarar inte att gå framåt ;-(







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P