2014-05-18
 15:55:00

På ting med Uffe

Uffes Horrorshow
 
Trummor; Ulf Alexandersson
Bas; Viktor Persson
Bas; Georg Åström
Gitarr; Joel Malmström
Gitarr; Oskar Forsberg
Sång; Elsa Undin
Tingshuset i Nyland.
En spelning som var magisk. Saknar ord för hur bra det var. Och alla ni som inte upplevde den, kan jag bara beklaga. Ni missade årets musikhändelse.
Spelningen som hade allt. Eget material, rock, covers, akustiskt, Beatles, Led Zeppelin och jazz. Finns bara ett ord, och det var grymt.
"Fot-montage"
Hår, hår och flanellskjortor.
Jag lånade fotot av Nylands tingshus av Hans Malmström.
Har även redigerat bort röda ögon på dessa foton.
Och från oss alla, till er alla, för en makalös uppvisning.
Fler har sagt det och jag håller med.
Elsa du har satt Näsåker på kartan igen.


Anonym
PUBLICERAT: 2014-05-18, 21:36:00

Hur roligt va det då bara massa dåliga bilder




Anonym
PUBLICERAT: 2014-05-18, 21:48:27

En helt magisk och fantastisk musikkväll!
Vilken musikglädje som syns på dessa fina bilder!




Elsa
PUBLICERAT: 2014-05-19, 00:00:19

Hur rolig är du då, anonym? Du kan inte ens sätta ut ett kommatecken eller en punkt så att din mening blir korrekt. Du är en dum & vidrig nolla! Varför tittar du ens på bilderna då? Lämna min mamma ifred & dra åt fanders. Jag lovar att jag vet exakt vem du är också.. Pinsamt! /Den stolta sångerskan på "tråkbilderna"







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P