2014-05-22
 22:26:00

Går och lägger mig....

Att liljekonvaljer är ett problem nu, det är klart. Jon Bon Jovi sjunger om beds of roses. Jag drömmer om en bädd av liljekonvaljer. Men jag tar mig ju inte ens ut för att se hur långt den kommit. Jag haltar på med min kavaljer (käpp).
 
Alla papper är klara om något skulle hända.....
Varför?
Hur var det med lugnet jag skulle få? I graven...möjligen.
Mig kan ingen rädda längre. Jag kanske inte vill heller? Men allt material jag har kanske kan hjälpa någon annan om det blir känt.
Nu känner jag ett nästan makabert lugn. Det är skönt. Och jag vet saker som ingen annan vet.
Och nu är det bara att vänta....      
                 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P