2014-05-30
 11:51:34

En väldigt låååång fredag

Efter en natt med värk så jag kräkts, och tyvärr hållit Ronny vaken också, så blev det tillslut morgon.
Ringde allmottagningen, dit man ska ringa om man har problem efter operationen.
Hon jag pratade med där, var inte på sitt bästa humör om jag uttrycker det milt.
Det jag ville var att få värkmedicin, så att jag klarar helgen, samt en återbesökstid för att kolla upp knölen, som inte ger med sig. Varken i storlek eller i smärta.
Det blev kalla handen på bägge punkter. Då återstår akuten. Problemet är att Ronny direkt efter jobbet åker ned till Prästmon för att hämta hem Elsa. Jag har ingen att lifta med heller, då mitt säkra kort är i Stockholm.
Ringde 1177 sedan, så vi får avvakta och se om dom kan lösa det på något sätt.
Nu ska jag försöka vila lite, då sömnen inatt varit så gott som obefintlig.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P