2014-05-25
 00:09:58

En tur till Prästmon och Hola

På väg (en skiva med Hoola Bandoola Band), vilket är passande eftersom vi är på väg till Hola.
Jag kommer att lägga ut bilderna från idag, imorgon. Det är jätte många. Nöjer mig med att lägga ut det jag har på instagram nu.
Denna farkost hamnade vi bakom.
Stubben P. Jättegrym. Han är en jätte duktig rappare.
Elsa, Viktor och Oskar.
Elsa och Uffe.
Joel, Georg och Uffe.
Uffes Horrorshow.
Georg, Elsa och Uffe.
Elsa
Oskar, Brasse Kantén, Elsa och Uffe.
Oskar, Elsa och Uffe.
På väg hem.
Klockhuset.
Ja, vad säger man? Saabfantast eller flyttade han pga alla Saabar?
"Mitt" älsklingshus håller på att försvinna i grönskan.
Jag har fått rosor av älskade gubben också.
 
Som sagt var det kommer en uppdatering imorgon med bilder från Hola.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P