2014-05-11
 19:34:00

11 maj 1974 Peter

Kan inte fatta att det är 40 år sedan idag. Tiden har verkligen inte stått stilla. Fast den här händelsen minns jag mycket väl ändå, även detaljer. Så många minnen som kommer nu för tiden. Känns nästan som om jag håller på att göra bokslut. Tur att jag inte visste vad jag hade framför mig när dessa foton togs.
Det har varit en lång resa.


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2014-05-12, 16:02:10 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Men vännen, så mycket jobbigt du varit med om i ditt liv. :-(
Att man inte glömmer en sådan hemsk händelse är ju fullt förståeligt. Jag hoppas ändå de fina fotonen från en svunnen tid också väcker fina minnen till liv.

KramKram! ♥

Svar: Det gör det. Har fått min mammas gamla album nu, så jag har massor med saker att titta på och minnas. Kram <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P