2014-03-05
 21:53:22

Väck mig om 2½ vecka....

Allt i en klump. KBT, röntgen, läkarbesök, sjukgymnasik och möten. Kontakter hit och dit.
Inte undra på att det känns så här i huvudet. ↑
Har just avlägsnat nagellacket fån naglarna, då jag ska göra CT-röntgen imorgon. Tycker det är hemskt att åka in i "kanonröret".
Hur som helst så fyndade jag på 10-kronorstorget på Coop igår.
Så nu får jag testa senare. Jag bröt av 2 naglar i lördags, så nu har jag klippt ned och filat alla, så får vi
börja spara igen. OBS. Jag har inte bitit på dem.
Idag har jag skrivit en avhandling (igen) på 4 sidor. Jag kan nog snart doktorera i ämnet. (Vilket är ett
kunnande jag gärna varit utan).
Här är också något jag gärna varit utan...livet är förändrat...för alltid...
Dagens vildar.♥


Annika
PUBLICERAT: 2014-03-05, 22:36:05 | URL: http://badtant.bloggo.nu

Fy fan. Vill inte byta med dig. Förstår att du är både trött och less. Lycka till nu i morrn. En stor styrke kram.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P