2014-03-05
 00:53:00

Onsdag får vi väl säga att det är....

Kan väl börja med att det hände i lördags.
Nu är denna vår. Hon har fått namnet Cecilia och är 7 år yngre än Hjördis.
Det blev en lång dag i lördags. Uppe ganska tidigit, löste melodikrysset i bilen, stannade till hos mamma
och Henry i Norrstig, vidare mot Skönsberg, provkörde, diskuterade pris, och fixade överföring av pengar.
Mot Härnösand igen, i 2 bilar den här gången, tankade i Härnösand, åt middag hos mamma och Henry,
samt visade upp nyförvärvet. Vidare mot Sollefteå, handlade på Coop och så vidare hem till 2 överlyckliga hundar. Nu hade dom ju inte varit ensam hela dagen, då kära grannen hade förbarmat sig över dom.
Söndag ganska låg. Wasaloppet från TV-soffan, frukost och massor med kaffe.
Sedan var det dags att sparka igång tvättmaskinen eftersom Ronnys arbetskläder skulle tvättas och så hade jag bäddat rent i sängarna.
Måndag plockade jag ur Hjördis och eldade skräp.
Idag tog jag Hjördis på den sista resan, när jag ändå skulle in på KBT.
Kändes ganska vemodigt. Tyckte aldrig hon gått så bra någon gång.
Var kvar i stan till Ronny slutade.
Åter igen hjälp av grannen att släppa ut doggsen.
Shoppade lite på 10-kronorstorget på Coop. Detta är vad jag fick med mig hem.
Veckans medicindos delad också.
Jag har 3 tunga veckor framför mig nu, och då menar jag tunga.
FY FAN på ren svenska.
När jag kom hem hade jag även fått ett mail som gjorde mig ganska upprörd.
Men det tar vi inte nu. Det har redan stökat till så att det kommer att bli svårt att sova inatt.
Vad fan är det som händer?
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P