2014-03-07
 01:12:27

Ja, då kan vi säga att det är fredag då.

 
 
Dagen har förflutit bättre än väntat.
Ghosty och Lellen var jätte trötta imorse, medan jag var ganska mycket på tårna inför röntgen.
Pratade med röntgensköterskan i telefon och hon förklarade att jag inte skulle in i "kanonröret" utan
bara i den som såg ut som en "stor munk". som hon beskrev det.
Det köndes ju genaste lugnare, och hon sa att om jag behövde lugnande så kunde jag få det.
Jag avstod, kände mig stor och stark idag, åtminstone stor (i omfång).
Efter den informationen gick dagen lättare.
Tror att även hundarna rycktes med av mitt lättade sinne.
Betydligt alertare hundar.
 
Fick åka med Robert in till stan, och röntgen gick som sagt var bra.
Sedan blev jag sittande ett tag här uppe, igen.
Väntade in Ronny, som tillsammans med "Otto" skulle slänga på några "bättre begagnade" däck på
Hjördis.
Jag körde Hjördis och Ronny Cecilia.
Kan ju säga att den här gången var hon inte lika rolig att köra.
För mig har ordet "Wobler" fått en ny innebörd. Det var hennes sista resa.
 Nu har vi bara Cecilia.
Vi har snart haft henne en vecka, och jag har inte ens suttit bakom ratten, men det kommer.
 
Nu ska jag försöka sova lite. Inte tänka så mycket på nästa vecka. Usch vad mycket det är då,
och veckan därpå. Fy fan på ren svenska.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P