2014-06-01
 02:03:00

Lördag och hastig och lustig var det söndag

Jag idag var vi in på jourmottagningen. Hade tid där klockan 10.00. Blev så glad när jag såg en av mina favoritläkare, Niels. Han har varit vår familjeläkare tidigare.
Det var alltså till honom jag fick komma. Nu har jag alltså mer värktabletter och så ska han se till att jag får ett drenage till mitt megahematom på höften.
Annars har jag fortfarande svårt att gå, men nu vet jag ju vad det beror på.
 Vad har annars hänt?
Ja, då har Elsa flyttat hem temporärt. Vi får väl se vart det bär iväg sedan. Hon hade en del grejer med sig hem.
Några rosor måste man ju få när man har slutat skolan. Eller hur Elsa?
Så hittade jag ett par jättesöta flip-flop, så dom fick hon också. Det är ju snart sommar.
Pulled pork till middag. Underbart med mat som sköter sig själv.
Och åt Elsa vegetariskt.
 Det grönskar i alla fall. Bara 19 dagar kvar till midsommarafton. Det syns redan på de ljusa sommarnätterna. Det är inte ens mörkt ute och fåglarna kvittrar hela tiden. Och jag har insett att jag har bandage även över midsommar. Och jag som brukar vara den som kör till midsommartravet. Hur ska det gå?
Smultron och åkerbär i det vilda.
Buuuuuhuuuuu

Och här ska det nog inte vara mer, sa hon som bara dricker mineralvatten.
Och min älskade blå bergsvallmo har fått en stor knopp. Nu ser vi fram emot den intensivt blå blomman.

Mina älskade auriklar. Det är en primulaart (viva) och den doftar gudomligt.
Och jag älskar dom andra vivorna också.
 Och vår lilla flagga.
 
Nu ska jag försöka sova. Mamma och Henry kommer imorgon.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P