2014-06-16
 23:31:08

Kort uppdatering

Ja, det blev en lång dag idag. Tur att jag fick åka in med Yvonne så jag inte behövde vara i stan hela dagen.
Men det blev röntgen → allmottagningen → röntgen → allmottagningen → apoteket → hälsocentralen → fysioterapin. Så det blev ett marathonlopp på sjukhuset.
Handleden inte helt ihopläkt, minst 4 veckor till med bandaget. Det onda i ljumsken beror på hematomet, som nu är tömt och det onda i benet och ryggen beror på en inflammation i ischasnerven för att jag överansträngt mig när jag hade ont.
Ny medicin. Så det blir nog bra.
Och nu har vi fått främmat också. Jätte roligt.
Kommer bli bra dagar det här.


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2014-06-18, 01:15:48 | URL: http://carsie.se

Hälsa främmandet så gott från oss och det var skönt att höra att allt kommer ordna sig med det onda :-)

Puss och kram!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P