2014-06-27
 23:30:35

Fredag och drar mig mot sängen.

Vet inte om den här himlen lovar sol eller regn imorgon? Men jag hoppas på sol. Tycker det har skurat färdigt nu.
Hade lovat en uppdatering, men det får vara till imorgon.
Det har varit en bra vecka, även om det har varit en del att ta in. Men jag återkommer med en uppdatering från midsommarafton och framåt imorgon.
Har blivit väldigt förkyld, men det är väl immunförsvaret som behöver uppdateras. Jag har även feber, men är inte döende. Lite tröttare bara, om det är möjligt.
Planerade en power nap på eftermiddagen, men powern fick bli hundpromenad och så ville jag rädda min underbara snittblommor som jag fått.
Resultatet.

Tycker synd om dom som var på Hövenfesten ikväll. Regn och bara +8° är ingen höjdare för utomhusfest. I år kommer inga foton från festen från mig, då vi inte var där. Förra året körde jag, men nu kan jag ju inte köra, så länge mina kroppsdelar inte fungerar som dom ska. Hoppas det inte är för evigt.
Glad också att Elsa kom helskinnad från Bråvalla, så mycket strul som det var med allt där nere och nu det sista med blixtnedslaget på campingen.
 
Dags att krypa ned och krama kudden. I morgon, genmansam frukost och melodikrysset. Så får vi hoppas på sol så vi kan hänga tvätten ute.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P