2014-06-11
 03:59:00

Denna förbaskade sömnlöshet....

 
Det är tur att vi har våra ljusa sommar nätter jag kan glädjas åt. Jag bara älskar dem.
Här står jag ute på bron för att sömnen lyser med sin frånvaro. Hade det inte varit så sent skulle jag ha skrikit rätt ut.
Allt jävla skitprat tar snart död på mig. Vad fan har jag gjort? Och det får fortsätta hur mycket som helst. Kan man se en medveten mening med det? Jag kan och fler med mig. Utanförskapet har blivit mycket tydligare. Tyvärr är det fler som dras in i det. Avsiktligt eller oavsiktligt, det vet jag inte. Kan bara spekulera, men det är det ju så många andra som gör, så det behöver jag knappast.
En dag hoppas jag på att kunna göra så här.
(Ursäkta Lotta, jag lånade den av dig).
Och för att ge intresseklubben lite mer att anteckna, så ska jag fixa till töjningen i mitt öra.
Och så har jag tittat ut lite nya smycken. (Allt detta är jag ju redan beskylld för, så det är ju bara att leva upp till ryktena).
Jag säger fortfarande att jag vet en sak som inte ni vet, och då kanske det inte är så roligt längre.
Sov ni som kan.
† God natt †


Ulla
PUBLICERAT: 2014-06-11, 13:27:59

Jag ger mej med glädje in i det där för att stå vid din sida för DU HAR INTE GJORT NÅGOT FEL <3 <3 <3 Jag finns (åtminstone i tanke och själ) precis bredvid dej hela tiden älskade systra mi <3 Och jag tror på karma och dom kommer att få tillbaka, dubbelt upp <3

Svar: Tack systra mi <3 <3 <3
Annalena




Katarina
PUBLICERAT: 2014-06-11, 16:48:11

Du har absolut inte gjort något fel <3 och jag blir så arg på folk som hittar på en massa skit om andra människor.
Kram <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P