2014-07-27
 23:36:00

Så kom den då...

 
Dagen jag bävat för. Var tog tiden vägen? Imorgon är det dags för jobb för Ronny igen. Och naturligtvis så kommer ångesten som ett brev på posten.
På något sätt känns det tjatigt att skriva igen, då jag hade skrivit ett långt blogginlägg som bara försvann.
Vädret är mer än underbart. Vi klarade oss från åska, bara muller på avstånd och inget regn.
Så här såg det ut på eftermiddagen då vi satt ute och åt middag. Det är fortfarande +20° ute, så det kommer nog bli svårt att sova av den anledningen också.
Skulle så gärna vilja att Ronny kunnat vara ledig en vecka till. Dessa 2 veckor har ju gått med x2000-fart.
På något sätt känns det ju som om sommaren är slut nu. Ja, jag vet, pessimisten kom fram igen nu.
Nästa helg är det Urkult, årets händelse i Näsåker. Men det är också 50-årskalas här i byn, som vi är bjudna på. Det kommer nog dock att bli en liten tur till Näsåker. Jag vill ju inte missa den helg då Näsåkers invånarantal mer än fördubblas. Det är en upplevelse bara det.
Elsa ska jobba som ljudtekniker där. Hon kommer att bo i husvagn där uppe.
Månsken över Ångermanälven, Näsåker, Urkultsland.
Nu hoppas jag bara att jag ska kunna sova lite i natt också. Tankarna är många. Skönt att Elsa är hemma, så jag inte blir ensam. Det skulle vara tufft.
Jag gör ett tappert försök och hoppas att sömntåget tar mig med på resan.


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2014-07-28, 15:35:10 | URL: http://carsie.se

Nu har jag ändrat i din blogg :)

Kram och sköt om er, saknar ♥

Svar: Tack älskade svägerska <3 Vi saknar er också. Var så roligt att vi hann få till en date i sommar. Hälsa Hasse.
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P