2014-07-28
 22:07:00

Måndag, lite svalare

Ja, då var måndagen snart över. Det är mycket svalare ute. Det är med blandade känslor. Nattsömnen kommer väl att bli bättre, men nog vill jag ha några goa varma dagar till.
På eftermiddagen kom det en åskoväder, mest dunder och inte så mycket blixtar och så en ganska kraftig regnskur. Det höll i sig i ca 3 timmar.
Elsa och jag fick dricka vår lunch inne. Denna består av tomat, gurka, citron, gurka, bladselleri och basilika.
Sedan blev det vegetariskt till middag också, i form av soppa.
Elsa påverkar familjen mycket, på ett bra sätt.
 
Annars har en oro och rastlöshet smugit sig på igen. Vet inte vad det beror på, men jag känner mig mycket missnöjd med mig själv, så otillräcklig. Det är inget jag direkt kan peka på. Har liksom ingen ork.
Hur som helst, ska jag försöka komma i säng och inte tänka så mycket.
 
Nu är det 3 dagar kvar på fotoutmaning, vilket betyder att juli är slut. Vemodigt.
Om ni vill se hela utmaningen finns den här och på instagram.com/frundin
 
Ha en fin kväll.


william
PUBLICERAT: 2014-07-30, 09:02:58 | URL: http://canonguy.blogg.se

läskigt med åska & blixtrar:O




Robex Lundgren
PUBLICERAT: 2014-07-30, 09:07:49 | URL: http://ghgumman.blogg.se/

glad sommar







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P