2014-07-29
 23:55:02

Klockan börjar närma sig onsdag...

Idag har jag fått så mycket gjort att jag själv blev chockad (måste jag säga dig). Hur som helst hade jag hjälp av Elsa, min vapendragare.
Jag började och maila iväg lite papper till tyskarna som flyttar hit i slutet av augusti. Lite information om samfälligheten.
Så vek vi tvätt, bäddade rent i vår säng, tvättade, diskade och gjorde lunch.
Som idag bestod av vattenmelon, mynta, citron, morot och kiwi.
Efter det letade vi bland dom virkade gardinerna för att se om det var något vi kunde göra en topp av.
Vi hittade en del, men min symaskin passade på att brinna ihop, på riktigt, så påpassligt. Men den är på gång i alla fall. Det är mycket man kan göra för hand.
Så var det dags att laga mat. Det blev vegetarisk chili con carne med fullkornsris.
Senare på kvällen kunde jag konstatera att jag nog gjort lite för mycket...har så attans ont i handleden....
 
Nu har det börjat komma lite folk till Urkultsland.
(Dessa 4 bilder lånade från tidningen ångermanland)
Men detta är mina egna bilder från Urkultsland.
Ha en fin natt. Hoppas hinna med sömntåget ikväll.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P