2014-07-31
 11:57:00

Jag måste, jag skulle, jag borde.....

...inte vara handlingsförlamad. Tycker inte om att vara ensam igen. Elsa har åkt till Näsåker för att jobba som ljudtekniker. Jag var uppe med henne i morse. Sedan han for har det inte blivit mycket gjort. Jag har tvättat håret med silvershampo och låtit det dra i 30 min och efter det silverinpackning som snart suttit i 30 min. Annars bara bäddat, klätt på mig och tappat upp diskvatten. Det sitter som i tjära.
Snart ska jag skölja håret och sedan tänkte jag faktiskt ta en promenad med hundarna och så ska soppåsen få följa med ut.
Det är i Näsåker det händer nu. Jag vill vara där.
Bild lånad från internet





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P