2014-01-29
 00:39:00

Tisdag, har blivit onsdag

Dags att hoppa i den berömda lopplådan, som tack och lov är renbäddad.
Lyckades med det idag, samt tvätt, vikning av tvätt, disk, hundpromenader och mat.
Steken var visserligen färdig, men det andra gjorde jag.
Sedan kunde jag ju inte låta bli att fotografera de fina iskristallerna på köksfönstret.
Och så myste vi till med en semla framför TV:n. Vardagslyx. Det gillar vi.
Nu ska jag försöka sova en stund, så jag kryper väl ned med "Kristin Lawransdotter". Har inte så mycket
att läsa nu, så det blir den igen.
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2014-01-29, 01:13:04 | URL: http://carsie.se

Jättefina bilder och med tanke på att jag känner till din matkonst så var den där tallriken säkert försvinnande god.. jag inte tallriken kanske, utan maten på den *skrattar*

Nattis!

Svar: Ronny åt så han fick vila i soffan :-P fast jag vet ju inte om hans soffvilande är mått på det. Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P