2014-01-27
 00:27:00

Jag erkänner...

....julen är kvar.
Har ägnat mig åt matlagnig.
Köttbullar.
Kräftströmming.
Stek.
Så har vi skjutsat ner Elsa tillbaka till Hola. Skickade med köttbullar och spagetti till Joel, som var kvar där.
Och nu sitter jag här och funderar.
Jag vet att då kommer jag att klättra på väggarna igen.
Har skrivit ett mail, till bägge kuratorerna, facket och Försäkringskassan, så slipper jag ligga vaken och fundera
på dett i natt.
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2014-01-27, 10:31:51 | URL: http://carsie.se

Vi har också lite av julen kvar - gardiner och belysning i fönster får vara kvar till nästa helg. Ute belysningen kommer vi nog inte ta bort förrän i slutet av februari :-P

Kram!

Svar: Skönt att höra. <3 Men jag såg när vi skjutsade ner Elsa till Hola igår, att det var fler en vi som julade på fortfarande. Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P