2014-01-11
 23:13:00

-15°, blåsigt och finsnö

Hade tänkt sätta mig och läsa bloggar, men det blev inte av idag.
Har av någon anledning gått trögt idag.
Löste melodikrysset och drack kaffe.
Klädde inte på mig förrän mitt på dagen.
Ronny och jag hjälptes åt att bädda rent. Kan ju säga att det inte bara är gipset som är i vägen...
Men det blev renbäddat till slut, tvättat och tvätt vikt.
Sedan kokade jag lever och ris till hundarna och till oss blev det pannbiff med lök, stekt potatis, ättiksgurka och HP-sås. Och efter det kaffe.
Och så här ser det ut utanför köksfönstret....nåja imorse såg det ut så.
Imorgon ska jag läsa lite bloggar.


Sivan
PUBLICERAT: 2014-01-11, 23:59:38

Jättefint med lite snö, vi har också fått o -12. Ljust o fint. God natt o sov gott, i nybäddat o rent. Gott.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P