2014-02-16
 10:48:34

Underbart är kort

Arnold Snowegger är död. Han bröt väl ihop när barnen flyttade.
Men grannen har ändå inte vunnit för det var inte en tävling i hur länge den skulle
stå kvar. Så det så Chribba och Yvonne.
 
Ungarnas rena tvätt är nedpackad, så nu väntar jag på att Elsa och Joel ska vakna.
Elsa ska ha en genomgång av nya mobilen med sin (o)smarta mamma.
 Ja, vad händer mer? Det är ju söndag med allt det innebär.
 Elsa och Joel åker tillbaka till Hola, Ronny laddar för arbetsvecka och senare en Delsboresa, och 
jag försöker väl vänja mig vid tanken.
 


Katarina Jahlitz
PUBLICERAT: 2014-02-16, 15:36:19 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se

Nu har du en likadan mobil som jag har. Införskaffade min i början på december :-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P