2014-02-17
 00:31:07

Sängdags och funderingar

Helgen har varit bra, med allt från snögubbstävling till god mat och
umgänge med Elsa, Joel, Ronny och hundarna.
Samt inlärning (början) av nya mobilen.
Jag har använt Wi-Fi, skickat via Snapchat, skickat sms, ringt, tagit emot mms, lyssnat på youtube och kollat Fb via mobilen. Inte illa för att packat upp den ur kartongen idag.
Men det skulle inte ha gått utan Elsa. Tack gumman.
Och välkommen in i nutiden Annalena Undin.
I kväll har vi levererat de små liven ned till Hola.
Men nu kommer måndagen.
Tror att det blir en tuff vecka för mig.
Jag har KBT, för första gången på ett tag och så åker Ronny ned till Delsbo för att hjälpa till att
tömma mamma Ingalills lägenhet.
Jag ska inte med, dels för att sådana saker är så jobbiga mentalt, jag kan/får inte bära något
med handeländet och så blir det lättsammare med hundarna hemma.
Det jobbiga är, vad gör jag om det krisar? Det kommer liksom så oväntat varje gång.
Och jag har en del saker att oroa mig för.
Varför kan inte livet vara som det var förut? Tycker inte om den person jag blivit, som
ingenting vill och ingenting orkar.
 Nu ska jag mot alla odds försöka sova.
Får väl droga ned mig lite.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P