2014-02-26
 01:41:09

Så blev det onsdag....

Man tror att man gör något bra, så blir det bara skit av alltihopa.
Detta stärkte ju inte min redan tilltufsade självkänsla.
Man ska inte försöka med något, utan man ska hålla sig till den lilla vrå där man är
trygg och inte måste försvara sig.
Tro att man kunde göra något roligt för släkten, sicket högmod.
Priset på detta blev ytterligare en sömnlös natt.
Är så besviken, men man lär så länge man lever....förhoppningsvis.
 
Har försökt att få tag i min läkare idag, utan resultat.
Däremot har jag haft en bra kommunikation med FK.
 
När jag började äta min SSRI, mådde jag ju jätte dåligt, men det blev bättre och bättre.

Jag kom att leva ganska mycket i en gråzon, vilket gav en viss trygghet.
 
Nu har det dramatiskt förändrats. Så här ser mitt mående ut nu.
Det svarta mörka har kommit tillbaka i mitt liv.
Vet inte om det är dosen som är för svag eller om den helt enkelt slutat
fungera?
Jobbigt blev det i alla fall.
Till och med FK är orolig för mig.
Så den här sista motgången har jag kunnat vara utan.
Men jag ska snart gå ur Fb också.
Bloggen ska jag ha kvar till liljekonvaljerna börjar blomma.
Då behöver jag den inte längre.
 


Sivan
PUBLICERAT: 2014-02-26, 20:23:22

Ja synd att det skulle sluta så här med gruppen. Men varför inte bara ha grupp med syskonen med respektive. Inga Barn o barnbarn o gamlingar. De o vi behöver inte veta allt. Umgås på detta sätt o ha det för er själva. Tycker det är jättetråkigt att du tar åt dej allt , men vet ju vad det beror på. Kanske det det blir bra för dej att inte ventilera allt på fb. Skriv av dej i en dagbok istället. Många kramar älskade sonhustru.

Svar: Det blir ingen ny grupp. Kommer bara att ha Fb för spel. Så bara Elsa har tagit fotona hon ska ha ryker foton och vänner. Det enda som kommer stå där är spelresultat. Och bloggen har jag redan planerat att lägga ned. Det skrev jag ju tidigare. Men det dröjer inte så länge som till liljekonvaljerna kommer. Den försvinner mycket snart.
Annalena




elladora.blogg.se
PUBLICERAT: 2014-02-27, 14:46:10 | URL: http://elladora.blogg.se/

Skall du lägga ner bloggen? Jag som lagt så mycket tid på din design ;-) Jag personligen hoppas på att du behåller den men kanske låter den vara ett tag. Och fb förstår jag att du väljer bort - har själv tänkt i dom banerna men har väl mer eller mindre bestämt att inte vara där så mycket om man inte mår bra.

Kram!

Svar: Jag ska vila ett tag, från den.
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P