2014-02-24
 13:24:00

Ovisshetens måndag

Sitter som på nålar. Min sjukskrivning går ut den 28/2 och inget mer har jag hört om någonting,
förutom oroande rykten...
Tycker att jag har svävat i ovisshet länge nog nu. Det är ju hemskt, men det har blivit min
vardag sedan 2 år tillbaka.
Jag vet inte, men jag tycker att det känns värre idag, än på mycket länge.
Det trots att jag hade en sådan underbar helg.
Att inte veta, det är olidligt. Och det går liksom inte att rensa hjärnan och stänga av,
hur gärna jag en vill. Man är fast i sin egen kropp och tanke, ett tag till.
Den dag liljekonvaljerna börjar blomma, stänger jag bloggen. Då är det slut med jämmer och dåligt
mående. Men tills dess får ni stå ut ett tag till.
                            
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P