2014-02-26
 21:58:00

Nu hamnar Folksam på min svarta lista.

Folksam Försäkringsbolag - försäkringar, sparande, lån och pension, vilket jävla skämt.
Först är skaderegleraren omöjlig att få tag i. När han väl ringer upp är han rent utsagt
otrevlig.
Vi har ju haft vår bil helförsäkrad i Folksam ganska många år, och när något händer
ska man bara buga och tacka.
Vår bil blev värderad till det absolut lägsta.
Vi får ut 7000 kronor. Däck och fälgarna är ju värda mer.
Tar vi inte det här budet och släpper bilen till dom omgående läggs det ned och vi får inte en krona.
Man betalar så mycket i premier, så att om man sparade dom pengarna kunde man köpa ny bil då och då.
Men man måste ha dom där jävla ockerförsäkringarna.
Bara det här är över ska vi byta försäkringsbolag.
Det var lika illa när vi fick däcken och originalfälgarna stulna.
Det vi fick ut då var en förolämpning.
Har även haft en djurförsäkring i Folksam. Lika illa det.
Tacka vet jag Agria.
Och min skadade handled vågar jag inte tänka på.
Jag blir väl ersättningsskyldig när allt är över, för att jag har medverkat till min egen skada,
då jag rastade hundar och föll pga halkan.
Och ni där på Folksam.se ni borde kanske skicka er personal på charmkurs.
Oss kommer ni att mista som kunder.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P